شرکت میلاد فوم مازندران

تولید فومهای رولی پلی اتیلن ،فوم های روکش دار فویل و متالایز ، پایپ و تشک

شرکت میلاد فوم مازندران

تولید فومهای رولی پلی اتیلن ،فوم های روکش دار فویل و متالایز ، پایپ و تشک

شرکت میلاد فوم مازندران

ما گروه صنعتی میلاد فوم مازندران آمده ایم ‌ برای ماندن آمده ایم تا بسازیم برای فردایی بهتر

آدرس : مازندران ،محمودآباد،شهرک صنعتی شهداء، انتهای خیابان شقایق.

تلفنهای تماس :
01144782147/50
01144782005
فکس :
01144782150
موبایل :
09111113326
09123722326
ایمیل:miladfoum_m@yahoo.com

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

معرفی شرکت میلاد فوم مازندران

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

 شرکت میلاد فوم مازندران در زمینی به وسعت 4000 متر مربع دارای سالن تولید و ساختمان اداری با زیربنای 1800 متر مربع احداث گردیده است . این شرکت در  زمینه تولید انواع فرآورده های پلی اتیلنی رولی فعالیت می نماید.

شرکت  میلاد فوم مازندران تولید خود را از سال 1388 با خریداری  ماشین آلات مدرن و روز دنیا از قبیل  دستگاههای اکسترودر ، باندینگ،لمنت(فویل دار و متالایز) و پایپ را از یکی از شرکت های معتبر کشور کره جنوبی تحت لیسانس زیمنس آلمان خریداری ، نصب و راه اندازی  نموده و تولیدات خود را توسط مهندسین تحصیل کرده ،مجرب و کارآزموده آغاز بکار نموده است.و همچنین این شرکت دارای گواهینامه ایزو 2008-9001  ازکشور انگلستان میباشد.    

شرکت میلاد فوم مازندران مجدانه  در تلاش برای کسب سهم بیشتر از  بازار و رضایت  مشتریان همواره در پی ارتقای توان تجهیزاتی و تولیدات محصولاتش  می باشد. این سازمان از ابتدا تلاش نموده  است تا مواد اولیه و مواد افزودنی محصولات خود را از اجناسی مرغوب و با کیفیت را از کشور کره جنوبی تهیه و وارد نماید تا بتواند، تضمین کند که محصول نهایی نیازهای بازار و بخصوص مشتریان ارزشمند سازمان را بنحوی مناسب و درخور برآورده  سازد. معیارهای قابل قبول و روشهای لازم برای کنترل فرآیندها در راستای تحقق رسالت و اهداف مورد نظر از اجرای هر یک از آنها در مقایسه با معیارهای مربوطه، جهت حصول اطمینان از اینکه هم اجرا و هم کنترل این فرآیندها اثر بخش می‌باشند نیز طبق شاخصهای تعیین شده برای فرآیندهای مربوطه وکنترل شاخصهای تعیین شده مطابق با آنچه در شناسنامه اهداف مشخص شده است انجام می‌پذیرد. در این شرکت از دسترس بودن منابع و اطلاعات مورد نیاز جهت پشتیبانی از اجرا و پایش فرآیندها، بعنوان ورودی‌های هر فرآیند اطمینان حاصل شده است.

نظرات  (۱)

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۵ فوم بتن الوند
دستگاه فوم بتن
مایع فوم بتن
اجرای فوم بتن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی